برای مشاهده اطلاعات تماس وارد سایت شوید.
شعبه: ایران-زنجان-زنجان-کوی آزادگان - بلوار سرداران شهید - خیابان آزادگان - مجتمع تجاری سهند - طبقه 7 - واحد 701
تاریخچه: شرکت کیهان تجارت زنجان از سال 1392 فعالیت خود را در عرصه تجارت بین المللی با واردات کالاهای پزشکی آغاز نموده است و در ادامه ی مسیر خود در سال 1395 با توسعه ی حیطه ی فعالیت به ارائه خدمات بازرگانی بین الملل و اخذ پروانه رسمی کارگزاری گمرک ایران افتخار می کند بتواند با همه فعالان اقتصادی در جهت توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر چرخه صنعت وتجارت ایران عزیز همکاری نماید، به این امید در جهت تامین نظرات و حفظ منافع همه جانبه شما آمادگی خود را جهت آغاز فعالیت مشترک اعلام می داریم. شرکت کیهان تجارت زنجان با داشتن نمایندگی فعال در کلیه گمرکات و بنادر کشور قادر است امور ترخیص کالا از گمرکات زنجان، تهران، بازرگان، بوشهر، بندر عباس و سایر گمرکات را در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام رساند . ضمنا این شرکت با توجه به داشتن شرکت جنرال تریدینگ فعال در امارات متحده عربی توانایی آنرا دارد که کالاهای تجاری مشتریان را از کشورهای مبدا به نام و مقصد امارات خریداری و سپس آنرا به مقصد ایران ارسال نماید. اصول کاری ما: - امانتداری و رعایت محرمانه بودن امور تجاری مشتریان - رعایت انصاف و صداقت در عملکرد - برنامه ریزی دقیق، سرعت و دقت در عملیات اجرایی - ارائه به موقع اطلاعات به صاحب کالا ماموریت: شرکت کیهان تجارت زنجان، برآن است تا با توان افزایی مداوم سرمایه ی انسانی و جذب افراد شایسته و کارآمد، سهم خود را در تجارت و صادرات کالاهای مزیت دار کشور افزایش دهد. این شرکت در جهت بهبود مستمر خدمات و نیز افزایش رضایتمندی تمامی ذینفعان، درصدد استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استانداردهای جهانی است. چشم انداز: شرکت کیهان تجارت زنجان قصد دارد با تکیه بر مزیت های رقابتی خویش از قبیل وجود کارکنان خلاق و کارامد، بهره مندی از دانش روز، ارزشهای انسانی و سایر دارایی های مشهود و نامشهود، در سال 1410 شمسی به یک شرکت صاحب نام (برند) در حوزه ی کاری خود تبدیل گردد. شرکت کیهان تجارت زنجان برای نیل به چشم اندازمورد نظر، رئوس زیر را سرلوحه ی برنامه های خود قرارداده است: توسعه ی تجارت خارجی، به عنوان کلید توسعه ی اقتصادی و ارتباطات بین المللی شرکت یکپارچه سازی فرایندهای انجام عملیات و ارائه خدمات با استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استانداردهای جهانی افزایش هماهنگ و پایدار میزان درآمد و سود شرکت همراه با افزایش میزان رضایت تمامی ذینفعان جذب نیروهای شایسته و کارآمد و تقویت سرمایه ی انسانی از طریق آموزش مستمر کارکنان ایفای مسئولیت های اجتماعی شرکتی متناسب با فعالیت های اقتصادی سازمان