سوالات متداول
دریافت مشاوره

پرتال اول چه خدمتی ارائه می کند؟

برای نخستین بار در کشور، پرتال اول با هدف گسترش و ترویج تجارت الکترونیک در ایران، بین خریداران و فروشندگان صنایع مختلف ارتباط موثر ایجاد می کند؛

الف – برای خریداران: خریداران مختلف (یک شخص یا یک سازمان) می توانند به طور رایگان وارد پرتال اول (1st.ir) شوند و درخواست خرید خود را در هر زمینه ای ثبت کنند تا از طریق پرتال اول به دست فروشندگان مرتبط برسد. سپس با دریافت پاسخ های مختلف و مقایسه پیشنهادات فروشندگان، بهترین خرید دلخواه خود را از میان پیشنهادات انجام دهند.
ب – برای فروشندگان: شرکت ها و سازمان های مختلف می توانند با عضویت در پرتال اول (1st.ir)، ضمن معرفی محصولات و خدمات خود در صفحات اختصاصی دلخواه (ویترین اینترنتی) و برخورداری از ویژگی های متمایز عضویت، درخواست های خرید بسیاری در زمینه فعالیت خود دریافت کنند. سپس با ارسال پاسخ به خریداران مختلف، مذاکره فروش خود را آغاز کنند.

چه کسانی می توانند درخواست خرید خود را از طریق پرتال اول ارسال کنند؟

هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. هر شخص حقیقی (که می تواند یک خانم خانه دار باشد) و هر شخص حقوقی (که می تواند یک شرکت و یا یک واحد از سازمان باشد) می تواند به صورت کاملا رایگان، برای هر محصول یا خدمت مجاز در قوانین کشور، درخواست خود را ارسال کند و منتظر پاسخ از سوی فروشندگان و تامین کنندگان مرتبط باشد.

پاسخ به درخواست های خرید مختلف و ارسال پیشنهاد قیمت برای چه کسانی امکان پذیر است؟

هر شخص حقوقی (شامل شرکت/ موسسه/ سازمان/ فروشگاه و کسب و کار فعال در کشور) می تواند با عضویت در پرتال اول، و معرفی هر محصول یا خدمت مجاز در قوانین کشور، برای درخواست های خرید مختلف پاسخ ارسال کند.

چه تعداد درخواست خرید یا پاسخ می توان در هر روز ارسال کرد؟

ارسال درخواست خرید ارسال پاسخ برای درخواست ها هیچ محدودیتی ندارد. هر خریدار می تواند روزانه به تعداد نامحدود در زمینه های مختلف درخواست خرید ارسال کند و هر فروشنده می تواند به تعداد نامحدودی از درخواست های مرتبط پاسخ دهد.

فروشندگان چگونه می توانند درخواست های خرید مختلف را مشاهده کنند؟

پس از ارسال درخواست خرید از سوی خریدار، پرتال اول تمام فروشندگان و کسب و کارهای عضو خود را که فعالیت در زمینه مربوطه دارند، از طریق SMS، Email، و Fax مطلع می سازد تا سریع تر بتوانند به خریداران پاسخ دهند. این درخواست ها همچنین به طور رایگان در پرتال اول در بخش خریداران قابل مشاهده است.

خریداران چگونه می توانند پاسخ های مربوط به درخواست های خرید خود را مشاهده کنند؟

با ارسال پاسخ از سوی فروشندگان، سایت تجارت الکترونیک از طریق SMS و Email به خریداران اطلاع می دهد که برای مشاهده پیشنهادات فروشندگان، با نام کاربری و گذرواژه خود وارد سایت شوند و پاسخ را به صورت محرمانه مشاهده کنند.

در صورت فراموشی گذرواژه یا از دست دادن ایمیل فعال سازی، چگونه می توان از خدمات سایت استفاده کرد؟

با انتخاب گزینه ی "ورود به سایت"، در صفحه ی مورد نظر لینک هایی برای فراموشی گذرواژه و همچنین ارسال مجدد ایمیل فعال سازی در نظر گرفته شده است که با کلیک بر روی آنها می توانید گذرواژه یا ایمیل فعال سازی را مجددا در اختیار بگیرید.


Copyright 2010-2017 1st.ir. All rights reserved.