برای مشاهده اطلاعات تماس وارد سایت شوید.
دفتر مرکزی: ایران-تهران-تهران-منطقه 3-میدان ونک - خیابان ملاصدرا- بین شیخ بهایی و شیراز-جنب بانک رسالت-پلاک 178 -طبقه چهارم
آژانس تیج - مشاوره و تبلیغات شرکت تیج فعالیت خود را در سال 1375 در قالب یک واحد صنفی کوچک در رشته چاپ سیلک اسکرین آغاز کرد. در دو سال بعد در سال 1377 تحت عنوان دفتر چاپ و تبلیغات تیج وارد دنیای تبلیغات چاپی شد. از همان ابتدا یافتن راهکارهای خلاقانه و رویکردهای جدید هر چند کوچک، تیج را به عنوان شرکتی خلاق و نوجو در بین مشتریان خود معرفی کرد. در سال 1382 مجموعه تیج با عنوان رسمی شرکت کیمیا پدیده تیج و در پی برنامه توسعه خود، فعالیت گسترده تری را در عرصه چاپ خصوصاً طراحی ، تولید و توزیع سررسید و سالنامه آغاز کرد. طی 6 سال فعالیت متمرکز در این حوزه و دریافت نقطه نظرات مشتریان و بازخوردهای بازار مصرف به این نتیجه رسیدیم که بازار در این حوزه تشنه نوآوری، خلاقیت و تحول می باشد. در پی این نتیجه گیری بر آن شدیم تا مقوله سررسید و سالنامه را در مقیاسی جهانی مورد بررسی و کنکاش قراردهیم و نوآوریهای سایر کشورها را در این خصوص مورد ارزیابی قرار دهیم. در ادامه با آنالیز دقیق محصولات برندهای بزرگی همچون moleskine و paperblankاز سال 1388 مبادرت به تولید نسل جدیدی از سررسید و سالنامه با الگوئی متفاوت و مدرن و امروزی مطابق با شرایط و خواست زندگی و مصرف کننده امروز کردیم. امروز پس از 7 سال فعالیت مستمر و متمرکز ، سررسید اروپایی تیج جایگاه و موقعیت خود را در بازار پیدا کرده و سهم خود را در بازار مصرف سررسید و سالنامه،سال به سال افزایش می دهد. امروز سررسید تیج به عنوان اولین تولید کننده سررسید اروپایی می رود تا با زیربنای تفکر خلاق و نوجوی خود محصولات و خدمات جدید و موثرتری را به طیف وسیعی از مشتریان ارائه دهد. شرکت تیج فعالیت خود را در سال 1375 در قالب یک واحد صنفی کوچک در رشته چاپ سیلک اسکرین آغاز کرد. در دو سال بعد در سال 1377 تحت عنوان دفتر چاپ و تبلیغات تیج وارد دنیای تبلیغات چاپی شد. از همان ابتدا یافتن راهکارهای خلاقانه و رویکردهای جدید هر چند کوچک، تیج را به عنوان شرکتی خلاق و نوجو در بین مشتریان خود معرفی کرد. در سال 1382 مجموعه تیج با عنوان رسمی شرکت کیمیا پدیده تیج و در پی برنامه توسعه خود، فعالیت گسترده تری را در عرصه چاپ خصوصاً طراحی ، تولید و توزیع سررسید و سالنامه آغاز کرد. طی 6 سال فعالیت متمرکز در این حوزه و دریافت نقطه نظرات مشتریان و بازخوردهای بازار مصرف به این نتیجه رسیدیم که بازار در این حوزه تشنه نوآوری، خلاقیت و تحول می باشد. در پی این نتیجه گیری بر آن شدیم تا مقوله سررسید و سالنامه را در مقیاسی جهانی مورد بررسی و کنکاش قراردهیم و نوآوریهای سایر کشورها را در این خصوص مورد ارزیابی قرار دهیم. در ادامه با آنالیز دقیق محصولات برندهای بزرگی همچون moleskine و paperblankاز سال 1388 مبادرت به تولید نسل جدیدی از سررسید و سالنامه با الگوئی متفاوت و مدرن و امروزی مطابق با شرایط و خواست زندگی و مصرف کننده امروز کردیم. امروز پس از 7 سال فعالیت مستمر و متمرکز ، سررسید اروپایی تیج جایگاه و موقعیت خود را در بازار پیدا کرده و سهم خود را در بازار مصرف سررسید و سالنامه،سال به سال افزایش می دهد. امروز سررسید تیج به عنوان اولین تولید کننده سررسید اروپایی می رود تا با زیربنای تفکر خلاق و نوجوی خود محصولات و خدمات جدید و موثرتری را به طیف وسیعی از مشتریان ارائه دهد.