ثبت نام کنید
برای اینکه در فضای تجارت الکترونیک شناسایی شده و توسط مشتریان بالقوه دیده شوید، باید یک پروفایل داشته باشید. پروفایل کسب و کار شما در بر گیرنده اطلاعات مهمی نظیر زمینه فعالیت، محصولات و خدمات ارائه شده و راه های ارتباط با شماست. مشتریانی که شما را از روی این پروفایل ارزیابی می کنند، بر اساس اطلاعات درج شده تصمیم می گیرند که با شما وارد مذاکره شوند یا خیر.
با انجام ثبت نام و تکمیل دقیق اطلاعات خود می توانید به عنوان یک تامین کننده ارزشمند شناسایی شوید.
ویترین محصولات و خدمات خود را در اینترنت بسازید.
مشتریان علاقه مند هستند که از محصولات و فعالیت شما بیشتر بدانند تا برای انجام معامله با شما تصمیم گیری کنند. شما با در اختیار گرفتن یک ویترین اینترنتی برای محصولات و خدمات خود، فرصت پیدا می کنید که فعالیت حرفه ای خود را به نمایش بگذارید. کیفیت اطلاعات ارائه شده در معرفی محصولات و خدمات شما باعث می شود در موتورهای جستجوی اینترنتی و در معرض دید مشتریان خود بیشتر و بهتر دیده شوید. فراموش نکنید که توصیه های پشتیبان اختصاصی خود را در ساختن یک ویترین اینترنتی مناسب به کار بگیرید.
به درخواست فروش مشتریان کالاها و خدمات خود پاسخ بدهید
برخی از مشتریان شما در تجارت اول، برای انجام معامله؛ اقدام به ارسال درخواست خرید برای فروشندگان مرتبط می کنند. به عنوان یک تامین کننده کالا و خدمات در سایت تجارت الکترونکی اول، شما این درخواست ها را دریافت می کنید و برای متقاعد کردن مشتری باید پاسخ مناسبی در مورد قیمت و شرایط انجام معامله به وی بدهید. برای مشتریان شما نحوه پاسخگویی و شرایط قیمتی و کیفیت کالا و خدمات شما بسیار تعیین کننده است و شما می توانید از این مسیر فروش خوبی برای محصولات خود ایجاد کنید
از ابزارهای تبلیغاتی تجارت اول برای رونق فعالیت خود بهره مند شوید.
فروشندگان موفق در تجارت اول ضمن استفاده بهینه از موارد فوق، با انجام تبلیغات و استفاده از پنل های ارسال ایمیل و پیام کوتاه ویژه اعضا، برای مخاطبان و مشتریان خود دسته بندی های دلخواه تعریف نموده و در زمان بندی های مختلف و دلخواه با آنها ارتباط برقرار می کنند. این ارتباط می تواند از یک پیام تبلیغاتی و خبرنامه منظم برای اطلاع رسانی باشد تا نظرسنجی ها و پاسخگوی خودکار دوطرفه که با توجه به محتوای پیام دریافتی از مشتریان، قابل پیگیری و تحلیل می باشد.
دیده شدن بیشتر چه از طریق پیام های تبلیغاتی و چه از طریق جایگاه های تبلیغاتی موجود، همواره افزایش فروش را برای فروشندگان به همراه داشته است.