سپاهان بارکد  

فروش قطعات سخت افزاری

درباره

شرکت سپاهان بارکد در سال 1380 به عنوان ارائه دهنده سیستم ها و راهکارهای تخصصی شناسایی و ردیابی مبتنی بر فناوری های بارکد، کارت و RFIDبا هدف افزایش اثربخشی مدیریت، توسعه سیستم های انفورماتیکی و نهایتا ایجاد بهبود در کسب و کار سازمان های ایرانی، فعالیت خود را آغاز نمود . این شرکت با کمک کارشناسان مجرب و متخصص داخلی در کنار جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه های ایران و نیز دریافت تجارب مدیریتی و اجرایی شرکای تجاری خود در جهت انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات بدست آمده از پروژه های اجرا شده توسط این گروه در سراسر جهان، توانست در مدتی کوتاه با ارائه مناسبترین روش های مکانیزه شناسایی و ردیابی و اجرای پروژه های گوناگون در بخشهای مختلف صنعتی و اقتصادی کشور به جایگاه ویژه ای در میان فعالان ITدست یابد . سپاهان بارکد به عنواننماینده توزیع، فروش و خدمات پس از فروش محصولات زبـرا Zebra ، مـوتـورولا Motorola ، هانیول Honeywell ، اینترمک Intermec ، دیتالاجیک Datalogic ، ای.تی.آی.دی ATID ، یونیتک Unitech ، بیکسولن Bixolonو آرگوکس Argoxدر ایران، یکی از مراکز Full Rangeدر زمینه تجهیزات تخصصی سیستم های شناسایی خودکار و جمع آوری داده هاست که ضمن تامین نیاز مصرف کنندگان داخلی، خدمات و محصولات خود را به سایر شرکت ها و همکاران فعال در زمینه بارکد، کارت و RFIDدر ایران و سایر کشورهای حوزه غرب آسیا عرضه می نماید . این شرکت در حال حاضر با دارا بودن بیش از 30 مرکز نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش فعال در سراسر کشور یکی ازقویترین و گسترده ترین شبکه های عرضه محصولات تخصصی شناسایی و ردیابی و ارائه خدمات فنی و پشتیبانی مربوطه در ایران محسوب می گردد. (جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مراکز نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش زبرا در شهرستان ها لطفا با واحد امور نمایندگان و همکاران این شرکت تماس حاصل فرمائید) چشمانداز ما برآنیم تا به عنوان بهترین گروه شرکتهای توسعه علوم و فناوری ردیابی در ایران، بهترین و کاملترین مجموعه خدمات و محصولات مرتبط با سیستمهای شناسایی خودکار و جمعآوری دادهها را ارائه دهیم . ماموریت رسالت ما تامین نیازهای انفورماتیکی مشتریان در جهت توسعه کسب و کار و افزایش اثربخشی مدیریت، با بکارگیری تکنولوژیهای بارکد، کارت و RFIDدر برنامهریزی منابع سازمانی آنهاست . ارزش های محوری اهتمام در کسب رضایت و جلب اعتماد مشتریان از طریق انجام فعالیتها در مناسبترین سطح کیفی توجه به نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان و برنامهریزی برای توسعه کیفی آن دانایی محوری و نوآوری بازنگری مستمر در ساختار سازمان، سیستمها و روشها جهت افزایش ارزش افزوده در فرایندهای سازمان بکارگیری فن آوریهای روز جهان باور های حرفه ای تضمین کیفیت محصولات و خدمات قابل ارائه به مشتریان بهبود مستمر کیفیت محصولات و خدمات براساس بازخوردهای مشتریان تعهد حرفه ای در قبال انجام بموقع کار رعایت نظم و انضباط کاری ارائه خدمات پشتیبانی مستمر به مشتریان رعایت حقوق معنوی مشتریان حفظ محرمیت اطلاعاتی مشتریان صبر و بردباری در ارتباطات داخلی و خارجی احترام به رقباء و سایر شرکتهای فعال در این حوزه کسب و کار فعالیت ها مطالعه و بررسی آخرین دستاوردها در زمینه فناوری اطلاعات و سیستمهای AI/DC در جهت بروز نگهداشتن خدمات و محصولات سازمان جمع آوری اطلاعات بازار، مشتریان و رقباء تعیین مشتریان هدف و برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی تدوین دستورالعمل کیفیت خدمات براساس مطالعات بازار، سطح خدمات رقباء و انتظارات مشتریان هدف توجه به سود سازمان و انجام مدیریت و کنترل هزینه ها براساس آن ارزیابی عملکرد سازمان از دید کلیه ذینفعان طراحی و بکارگیری شبکه اطلاعاتی برای ثبت، مدیریت و برنامه ریزی دقیق فعالیت ها اخذ نمایندگی، ایجاد شعبه و اعطای نمایندگی در داخل و خارج از کشور همکاری، سرمایه گذاری، مشارکت و تاسیس شرکتهای وابسته در حوزه فعالیت سازمان در جهت رشد و توسعه کسب و کار برگزاری و شرکت در سمینارها و کارگاههای آموزشی، گردآوری، تالیف و انتشار جزوه، کتاب، نشریه، فیلم و ... در جهت افزایش آگاهی و دانش مشتریان رایزنی اولیه با مشتریان هدف در جهت شناسائی مسائل و مشکلات و تنگناهای موجود بررسی و مطالعه فعالیت ها بصورت کار تیمی در کنار کارکنان و عوامل اجرائی مشتریان ارائه راهکارهایی کاملا منطبق بر نیازها و خواسته های واقعی مشتریان با بکارگیری مناسبترین دستاوردهای علمی و تجربی در استانداردهای جهانی طراحی و اجرای راهکارها بمنظور ارتقا و بهبود عملکرد توانمندی و مدیریت اثر بخش منابع در چارچوب تحقق اهداف سازمانی مشتریان بکارگیری ابزارهای روز مهندسی نرم افزار نظارت بر حسن اجرای راهکارها جهت ایجاد بازخورد از اثربخشی و کارائی و کیفیت آنها تا حصول اطمینان از رضایتمندی مشتریان نصب و آموزش سیستم ها در محل مشتری و ارائه پشتیبانی مستمر


مشخصات

نام تجاری: گروه فن آوران سپاهان رمزینه
سال تاسیس: 1387
شماره ثبت: 34396

اطلاعات تماس

وب سایت:
تلفن:
031-32232161~3, 031-34432680, 031-34432681
آدرس:

دفتر مرکزی: ایران-اصفهان-اصفهان-خیابان شمس ابادی-جنب کوچه 21-مجتمع عالم ارا-طبقه 6-واحد 602



چاپگر برچسب و بارکد Zebra TLP-2844

حداقل سفارش: 1
توقف تولید و فروش

چاپگر مچ بند بیمارستانی Zebra HC100

حداقل سفارش: 1
توقف تولید و فروش

صندوق فروشگاهی

حداقل سفارش: 1
توقف تولید و فروش

چاپگر برچسب و بارکد Zebra ZM400

حداقل سفارش: 1
توقف تولید و فروش