شرکت خدمات اول مخابرات در سال های 1391 و 1392 توانسته است بیش از 2500 نفر از پرسنل را در 173 شعبه امور مشترکین، 26 شعبه 118، ساختمان مرکزی NOC (پشتیبانی ADSL) در تهران و ساختمان شماره دو NOC در استان البرز و دفتر مرکزی مدیریت نماید. این شرکت، بزرگترین حامی طرح های تجاری در حوزه صنعت مخابرات و IT است و با شعار "سبکی تازه ، خدماتی نوین" برای ارتقای کمی و کیفی در ارائه سرویس های جدید مخابراتی در شعب گامهای بسیار موثری برداشته است. خدمات ارزنده شرکت خدمات اول مخابرات و رضایت شرکت مخابرات ایران از فعالیت های این شرکت در طول سالهای 1391 و 1392 در استان های تهران و البرز، موجب شد تا از ابتدای سال 1393 جذب نیروهای قراردادی و پیمانی مخابرات کشور به شرکت خدمات اول مخابرات واگذار شود. این شرکت در حال حاضر مدیریت بیش از 28000 نفر نیروی انسانی را در شعب امور مشترکین، 118، دفتر مرکزی و NOC در سراسر کشور بر عهده دارد. شرکت خدمات اول مخابرات به عنوان مجری انحصاری ارائه خدمات مخابراتی در شعب سراسر کشور، به مشترکین خدمت رسانی مینماید و مجری ایجاد و بهره برداری از بزرگترین مرکز تماس (Contact Center) بخش خصوصی کشور و مرکز داده (Data Center) و فروشگاه های زنجیره ای شرکت مخابرات ایران است. شرکت خدمات اول مخابرات با شعار "سبکی تازه، خدماتی نوین" و به منظور ارتقای کیفی و کمی در ارائه سرویس های جدید مخابراتی در شعب، گامهای موثری برداشته است. اهداف سازمان: بر اساس اصل مشتری مداری و به منظور دستیابی به رضایت همه ذینفعان با رعایت اصل سرعت عمل در ارائه خدمات و حذف موانع غیر ضروری سازمانی، امور اجرایی و عملیاتی شرکت مخابرات ایران را بر عهده گرفته ایم، تا هم راستا با سیاستهای توسعهای فرادستی در صنعت مخابرات کشور، تحولی موثر و بالنده را موجب شویم. حوزه فعالیت های سازمان: امور مربوط به پاسخگویی مشترکین تلفن ثابت امور مربوط به MDF مراکز مخابراتی امور مربوط به واگذاری خطوط مراکز مخابراتی امور مربوط به پشتیبانی مالی و اداری امور مشترکین ، متقاضیان و آبونمان تلفن سیار امور مربوط به پاسخگویی 118 بررسی صورتحساب کارکرد تلفن ثابت پشتیبانی شبکه دیتا نظارت بر شبکه هوایی توزیع کارتهای تلفن و IN امور مربوط به بازرگانی داخلی و خارجی شامل واردات و فروش مودم و تجهیزات مخابراتی تامین اقلام سرمایه ای و مصرفی خدمات انتظامی و نگهبانی پاسخگویی به مشتریان تجاری شرکت ارتباطات ثابت ( FCI ) با سرشماره 2010 پاسخگویی به سامانه 141 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای فروش کارت شارژ و سیم کارت توسعه بخش بازرسی و نظارت بر عملکرد شعب سراسر کشور اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در تمامی شعب تحت پوشش بازسازی و زیباسازی شعب اجرای پروژه استاندارد سازی نیروی انسانی در شعب پاسخگویی مکاتبات قضایی به مشترکان همراه اول در شعب منتخب دبیرخانه سند چشم انداز: شرکت خدمات اول مخابرات به عنوان گروهی پیشرو و کارآفرین با در اختیار داشتن قدرتمندترین زیرساخت های ارتباطی، اطلاعاتی و عملیاتی برای جذب، برنامه ریزی و اجرای بزرگترین پروژه های خدماتی، مخابراتی، اجرایی و اقتصادی در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی شناخته خواهد شد. ماموریت سازمان: ارائه تمامی خدمات ارتباطی در کشور به ساده ترین روش ممکن، در کمترین زمان با بیشترین سطح رضایتمندی ماموریت اصلی سازمان است.
دفتر مرکزی: ایران-تهران-تهران-منطقه 6-میدان هفت تیر - خیابان شهید سرتیپ لطفی - پلاک 60- کدپستی 1589853811