امروزه دنیای کسب وکار بر پایه مشتری مداری و رضایت مشتریان استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارائه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودانه در این عرصه می اندیشند، به خوبی می دانند که اکسیژن تنفس در دنیای تجارت اصل مشتری مداری است و درک این سخن که همیشه حق با مشتری است را سرلوحه برنامه های خویش می دانند. در این میان آنچه مهم است خود مشتری مداری نیست، بلکه ویژگی ها و پارامترهایی است که باید وجود داشته باشد تا مشتری مداری محقق شود. لذا پایه و اساس شرکت جاوید الکترونیک با محوریت "مشتری مداری" میباشد شرکت جاوید الکترونیک افتخار دارد به عنوان نماینده رسمی خدمات و تعمیرات شرکت سام سرویس از سال 1383 تاکنون در خدمت شما عزیزان باشد. این شرکت توانسته با گردآوری تخصص، دانش، مهارت، تجربه، تکنولوژی و خلاقیت، اقدام به ارائه بهترین خدمات همگام با استانداردهای جهانی در زمینه تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات کامپیوتر ، تعمیر مانیتور و تعمیر پرینتر نماید. همچنین این شرکت سعی دارد تا با تمام تلاش خود به هموطنان گرامی ، بهترین و با کیفیتترین خدمات را ارائه دهد.
دفتر مرکزی: ایران-تهران-تهران-منطقه 7-ضلع شرقی میدان شهید نامجو(گرگان) - بن بست حلت آبادی فراهانی - پلاک 2 - طبقه اول- کدپستي 1638813177