خط مشی بازرگانی ظفر بازرگانی ظفر یکی از بزرگترین و گسترده ترین شبکه های توزیع کاشی و سرامیک با بیش از 10 سال تجربه کاری و به پشتوانه کادری مجرب و متخصص آماده همکاری با کلیه فروشندگان ، پیمانکاران و فعالان بخش ساختمان در سراسر کشور می باشد . این مجموعه در راستای افزایش موفقیت خود و رضایتمندی مشتریان ، خط مشی کیفی خود را اینچنین اعلام می نماید: 1- توجه به گستردگی و به روز رسانی اطلاعات و همچنین آگاهی علمی از روند تولید و توزیع در جهت ارائه محصولاتی مرغوب ، متنوع ، متناسب با نیاز ، سلیقه، توان اقتصادی و شراط اقلیمی متقاضیان. 2- برنامه ریزی برای افزایش رضایتمندی مشتریان با ایجاد و ارتباط مناسب و مستمر و اثر بخش با آنان با ارائه سرویس های مشاوره ای حضوری و غیرحضوری و پشتیبانی پس از فروش 3- دریافت سفارشات ، ترتیب بارگیری ، تخلیه و بیمه نامه محصول از مبدا به مقصد در راستای به حداقل رسانی ضایعات محصول حین حمل و کاهش هزینه های حمل و نقل کالا. 4- تلاش در جهت توسعه کمی و کیفی محصولات ارائه شده توسط شرکت های مربوطه و درخواست طرح های منحصر به فرد مورد نظر مشتری 5- چابک سازی فرآیند های کلیدی ( تامین فروش و خدمات پس از فروش) 6- در نظر گرفتن خواسته های مشتریان به عنوان اولیت سازمان و تسهیل و رسیدگی به شکایات مشتریان جهت افزایش رضایت مندی آنان 7- توسعه و ارتقاع سطح مهارت و تخصص کارکنان با بهره گیری از دوره های آموزشی 8- مشارکت کارکنان با بکارگیری سیستمی ارزشی بر پایه ارزیابی دقیق عملکرد آنان 9- بهبود میزان فروش شرکت های مربوطه از طریق معرفی شرکت و محصولات در شبکه های داخلی و خارجی. پشتوانه موفقیت ما خدمت صادقانه ، احترام به حقوق و تکیه بر اعتماد مصرف کنندگان است . بدیهی است اجرای این تصمیمات، همراهی ، همفکری و همکاری افراد در تمامی سطوح سازمان را طلب می نماید . بنابر این کلیه کارکنان ملزم به اجرای وظایف محولّه در راستای شرح وظایف مربوطه می باشند. می بایست نام و آرم بازرگانی ظفر ضامن خدمات مناسب باشد. مدیریت بازرگانی ظفر محمدجواد وهابی میبدی
شرکت: ایران-یزد-میبد-خیابان امام خمینی - ساختمان بانک صادرات مرکزی - واحد 2