تمایل زیاد سرمایه گذاران چینی جهت سرمایه گذاری در تجارت الکترونیک و سایر حوزه ها

هانس تونگ، تحلیل گر و سرمایه گذار چینی-آمریکایی برای بیش از یک دهه بوده است. نمونه فعالیت های او در xiamoi ، Airbnb، Wish، Muscal.ly می باشد.

مجله فورچون با تونگ در رابطه با بعضی روندهای در حال ظهور چین و این موضوع که میل به اشتراک گذاری دو چرخه ها ( Bike-sharing ) به طور دیوانه وار در حال فراگرفتن کشور است و همچنین افکار تونگ در رابطه با آینده تجارت الکترونیک مصاحبه نموده است که متن این مصاحبه در ادامه ارائه می گردد: 

 


ادامه مطلب
هر آنچه که نیاز است در مورد روز ارسال رایگان بدانید

با اتمام تدریجی تعطیلات سال نو میلادی، بعضی افراد در حال تلاش برای خرید هدیه درفرصت های پایانی می باشند، اما این روز ممکن است روزی برای صرفه جویی در هزینه های خرید باشد. 15 دسامبر 2017 ( روز ارسال رایگان ) تعطیلات متمرکز بر خرده فروشی، برای افرادی است که جهت دریافت ارسال رایگان از صدها خرده فروشی، آنلاین خرید می نمایند. 


ادامه مطلب
تاریخچه تعاملات مالی و افق های پیش رو در تجارت الکترونیک

تجارت در طی قرن ها، از شکل ساده آن یعنی مبادله کالاها و خدمات در ازای کالا و خدماتی دیگر، به خرید و فروش و معامله به شکل جدید و پیچیده این روزها و به عبارتی دیگر به شکل آنلاین دچار تحول گردیده است. درحقیقت تجارت الکترونیک به طور گسترده ای معاملات را دچار تحول گردانیده و این امکان را ایجاد نموده است که افراد در هر مکان و هر زمانی به تجارت بپردازند به طوری که منجر به سهولت در سفارشات بین المللی گردیده است.


ادامه مطلب
سه روش برای انجام معاملات بیشتر در وب سایت شما

وب سایت شما، هسته مرکزی تجارت الکترونیک شماست و بالا بردن رتبه سایت یکی از مهمترین کارهاییست که می توانید برای جذب مشتریان جدید و فروش محصولات بیشتر انجام دهید.

از آنجا که گاهی اوقات اینکه دقیقاً بدانید چگونه وب سایت خود را بهبود بخشید، دشوار است، برای کمک به شما برای رهایی از این معضل، 3روش برای بروز رسانی وب سایت شما ارائه شده است که کسب و کار شما را بدون نیاز به هزینه زیاد، ارتقا می دهد:


ادامه مطلب
اهمیت امنیت در معاملات تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک موجب تحولی شگرف در روابط خریداران و فروشندگان گردیده و سهم عمده ای از تعاملات تجاری را به خود اختصاص داده است. تجارت به شکل آنلاین، زمینه ای را برای کسب و کارها فراهم آورده تا به سادگی به امر خرید و فروش در فروشگاه های آنلاین بپردازند، به طوری که در هیچ دوره ای از تاریخ انجام معاملات به سادگی حال حاضر نبوده است. در این مدل نوین از معاملات، جهت شکل گیری معامله ای مؤثر میان خریداران و فروشندگان به مفهوم مهمی به نام اعتماد نیاز است كه پایه اساسی ارتباطات میان كسب و كارها بوده و يک فاكتور ضروری در ايجاد انگیزه جهت خريد در فضای اينترنت می باشد. به منظور افزايش اعتماد به تکنولوژی های مورد استفاده در فرایند خرید و فروش آنلاین، امنیت در استفاده از اين تکنولوژی ها ضروری می باشد.


ادامه مطلب
RSS
12345678