گزارش تصویری از نمایشگاه الکامپ

بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه الکامپ در تاریخ ۶ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، با حضور شرکت‌های فعال در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور برگزار شد.


ادامه مطلب
9 موردی که باید در سئو (seo) حتما یاد بگیرید

وقتی برای اولین بار وارد دنیای سئو می شوید، ممکن است به علت گستردگی مطالبی که باید یاد بگیرید دچار سردرگمی شوید. بهتر است بدانید افرادی که در زمینه سئو حرفه ای شده اند دارای چندین سال تجربه می باشند و همواره در حال یادگیری مطالب جدیدی هستند که گوگل به عنوان بروزرسانی منتشر می کند.

مشخصا در ابتدا مواردی وجود دارد که باید یاد بگیرید و بعد از آن باید از تاکتیکها و استراتژی های جدید مطلع باشید.


ادامه مطلب
رشد آمازون رو به افول است، اما راهی برای نجات آن وجود دارد

بر طبق آخرین آمار خرید آنلاین RBC سرعت رشد آمازون در حال کاهش می باشد
بیشترین رشد آمازون در آمریکا بوده است در حالیکه همچنان چندین بازار دست نخورده خارجی وجود دارد
اینطور که از شواهد مشخص است آمازون هیچگاه مرتکب اشتباه نمی شود، با صنعت های بزرگی که بازار آنها را برهم می زند و محصولاتی که مشتریان همه روزه در فعالیت های روزمره زندگیشان استفاده می کنند.
در هفته گذشته آمازون با اعلام خرید داروخانه آنلاین پیل پک سهام دارویی را به هرج و مرج کشاند.


ادامه مطلب
رشد تجارت الکترونیک B2B طی پنج سال آینده
طبق پیش بینی ها، صنعتB2B  که توسط مبادله کالاها، به اشتراک گذاری اطلاعات و ارائه خدمات در میان کسب و کارها شناخته می شود رو به رشد و توسعه می باشد. بر اساس آخرین اخبار و تحقیقات انجام شده در این حوزه طرح های امیدوار کننده ای برای تجارت الکترونیک بنگاه های معاملاتی در جهان و پیش بینی شرایطی سودمند برای بازاریابان این صنعت و تامین کنندگان به ارمغان آورده است.
ادامه مطلب
یکشنبه, 03 تیر,1397
پنل ارسال ایمیل

همانند پنل ارسال پیامک (همانطور که در آموزش دهم توضیح داده شد) با دریافت پنل ارسال ایمیل می توانید از این قابلیت جهت ارسال ایمیل به صورت گروهی و در قالب های ساده، خبرنامه و رویداد به مخاطبان مدنظر خود استفاده نمایید.


ادامه مطلب
RSS
12345678
سه روش برای انجام معاملات بیشتر در وب سایت شما
ﺳﻪشنبه, 14 آذر,1396

سه روش برای انجام معاملات بیشتر در وب سایت شما

 سه روش برای انجام معاملات بیشتر در وب سایت شما

وب سایت شما، هسته مرکزی تجارت الکترونیک شماست و بالا بردن رتبه سایت یکی از مهمترین کارهاییست که می توانید برای جذب مشتریان جدید و فروش محصولات بیشتر انجام دهید.

از آنجا که گاهی اوقات اینکه دقیقاً بدانید چگونه وب سایت خود را بهبود بخشید، دشوار است، برای کمک به شما برای رهایی از این معضل، 3روش برای بروز رسانی وب سایت شما ارائه شده است که کسب و کار شما را بدون نیاز به هزینه زیاد، ارتقا می دهد:

1.   بازنگری در طراحی

طراحی کلی یک وب سایت تجارت الکترونیک دارای تاثیر زیادی بر مشتریان و در فروش می باشد، بنابراین بازنویسی منظم ( بازنگری ) و بهینه سازی طراحی سایت شما ضروریست.

در این زمینه Miklos Philips ( از مدیران اصلی در Toptil ) به E-Commerce Times گفته است: طراحی وب سایت خوب برای یک سایت تجارت الکترونیک می تواند شامل تعدادی از فرایندها باشد که به خوبی پیاده سازی شده باشند. این موضوع می تواند شامل یک هویت برند مشخص، بکارگیری از سلسله مراتب بصری واضح، جستجوی محصولات ساده و فیلد جستجو در همه جا می باشد.

یک کسب و کار در زمینه تجارت الکترونیک نه تنها برای فروش محصولات، بلکه برای برقراری ارتباط مشتریان با هویت یک برند و خلق یک تجربه خرید لذت بخش، وابسته به سایتش است.Philips  گفت، برای جلب اعتماد مشتریان بالقوه و حفظ اعتبار فروشگاه، طراحی خوب اهمیت دارد و اگر وب سایتی به شکل ضعیفی ساخته شده باشد و گیج کننده به نظر آید، مشتریان اعتمادشان را به توانایی های آن برای تحقق وعده هایش از دست خواهند داد.

این موضوع به این معنا نیست که شما در وب سایت با طراحی ضعیف، نمی توانید فروش داشته باشید، بلکه استفاده از عناصر طراحی موثر و دوست داشتنی برای خریداران، مزایای بلند مدت را به شما ارائه خواهد نمود.

طبق گفته  Alison Garrison( مدیر خدمات و پشتیبانی شرکت Volusion ) طراحی وب سایت خوب علاوه بر اینکه با هویت نام تجاری شما مرتبط می شود، باعث اعتماد به شرکتتان می گردد، تجربه خریدی یکپارچه و خوشایند خلق می کند و طبیعتاً خریداران را به سوی خرید هدایت می کند.

او به  E-Commerce Times گفت، شما می توانید با طراحی نه چندان خوب درآمد ایجاد نمایید اما درآمد شما با طراحی متفکرانه که برای خریدار احترام قائل شده و او نظر او را در اولویت قرار می دهد، می تواند بسیار بیشتر شود.

 

2.   ایجاد تاثیر اولیه عالی

تاثیر اولیه اهمیت دارد، زیرا زمان زیادی برای تصمیم گیری مشتری برای اینکه برود یا بماند صرف نمی شود. طبق توضیحات Garrison، حدود 50 میلی ثانیه یا تنها 0.05 ثانیه برای افراد زمان لازم است تا نظرشان راجع به به وب سایت شکل بگیرد. یعنی اینکه آیا آن ها سایت را دوست دارند یا خیر. یا اینکه آن ها می مانند یا ترک می کنند و نهایتاً اینکه آیا خرید می کنند یا خیر.

صفحه خانه اولین بخشیست که مشتریان هنگام ورود به سایت شما مشاهده می نمایند بنابراین اهمیت دارد که توجه خاصی به آن معطوف دارید و در صورت لزوم به ارتقا و بهبود عملکرد آن بپردازید. هنگام بازنویسی صفحه اصلی خود از بالای سایت شروع کرده و به سمت پایین حرکت نمایید، به آن از دید مشتری نگاه فرمایید.

 

طبق گفته Garrison، عنوان و ناوبری را در نظر بگیرید این ها از دارایی های اولیه ی شما می باشند و باید شامل پیشنهاد های ارزشمندی همانند حمل و نقل رایگان و سیاست های بازپرداخت آسان، و نشانه های سازنده ی اعتبار مانند شماره تماس یا نشان اعتماد باشند.

Garrison پیشنهاد داد، روی صفحه اول، در نظر داشته باشید که دسته بندی های پیشنهادی خود را سازماندهی نمایید. ممکن است، آنها را بر اساس نیازهای مشتریانتان مانند جنسیت، سن یا مورد های کاربردی خاص ایجاد نمایید. دسته بندی های جذاب صفحه خانه شما را به یکباره جذاب تر و کاراتر می نماید و مشتریان را عمیق تر به سوی سایت شما می کشاند.

 

3.   افزودن قابلیت تکمیل خودکار فرم ها   (Autofill Forms  )

قابلیت تکمیل خودکار فرم ها منجر به ساده سازی و مؤثر کردن فرایند خرید و افزایش نرخ تبدیل می گردد. Karl Mattson ( معاون ارشد عملیاتی Fillr ) گفت، به طور خلاصه تکمیل خودکار کاربر پسند، به دقت آن بستگی دارد.

او به E-Commerce Times  گفته است، تکمیل خودکار پس از چند بار تکمیل، باید تمام فیلد های به طور خودکار و به درستی تکمیل می نماید. هرچه تکمیل خودکار فرم ها بهتر انجام شود یک کاربر کمتر باید تصحیح نموده و یا متنی را در یک فرم وارد نماید.

تکمیل خودکار به طور فزاینده ای در برنامه های خرید تلفن همراه استفاده می شود که نوع دیگری از ارتقا تجارت الکترونیک سودمند می باشد. Mattson توضیح داد، تکمیل خودکار مدتهاست که تنها به عنوان یک ویژگی مرورگرهای وب در دسترس است اما در حال حاضر به عنوان سرویسی که می تواند اپلیکیشن های خرید از طریق تلفن همراه را سفارشی سازد، موجود می باشد. طبق گفته ی او، در راستای تغییر اپلیکیشنهای خرید تلفن همراه این یک مرحله مهم و ضروریست.

پیش از آن، تبدیل برنامه های تلفن همراه صرفاً به این بستگی داشت که چگونه طراح برنامه می تواند یک تجربه فراخوان به عمل  ( CALL -TO- ACTION ) به خوبی طراحی نماید.

Mattson اشاره کرد، در حال حاضر برنامه هایی که گزینه تکمیل خودکار خود را به عنوان بخشی از تجربه تبدیل خود ارائه می دهند، تکمیل خودکار راهی می شود که به موجب آن کاربران می توانند دشوارترین بخش خرید با تلفن همراه ( تکمیل دستی تمامی فیلد های خرید) را کنار بگذارند. پیشرفت های جدید در هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، تکمیل خودکار را بهتر از همیشه امکان پذیر نموده است.

Mattson گفت، به کمک یادگیری ماشین ها، تکمیل خودکار از یک سرویس مبتنی بر متن ساده به یک تکنولوژی که در سراسر سیستم عامل ها موجود خواهد بود ( به ویژه سیستمهای صوتی پشتیبانی مانند Cortana و Seri ) در حال تکامل می باشد.

وی افزود: همانطور که سیستم عامل های جدید گسترش می یابد و کاربران از آن ها استفاده می نماید، به لطف یادگیری ماشین، هوشمندتر شدن تکمیل خودکار نیز ادامه می یابد.


منبع :   E-Commerce Times  - 4 دسامبر 2017

 ساعت 15:31:00 



نظرات کاربران

نظر خود را ارسال کنید

تصویر امنیتی
کد فوق را در فیلد زیر را وارد نمایید

ارسال نظر