پنل ارسال پیامک
چهارشنبه, 30 خرداد,1397

پنل ارسال پیامک

پنل ارسال پیامک

یکی از قابلیت هایی که در اختیار کاربران تجارت اول قرار گرفته است، امکان ارسال گروهی پیامک می باشد که با ورود به "پنل ارسال پیامک" قابل دسترسی می باشد. کاربران پس از طی نمودن چهار گام اصلی زیر برای فعال سازی پنل ارسال پیامک، با ورود به داشبور فروش در منوی سمت راست صفحه، وارد "پنل ارسال پیامک" در بخش تبلیغات و ارتباط با مشتری شده و به قسمت های مرتبط با ارسال پیامک همچون ارسال گروهی، خبرنامه و ... دسترسی خواهند یافت.

4 مرحله ساده برای بهره مندی از پنل پیامک تجارت اول شامل موارد زیر می باشد.

مرحله اول: تکمیل مراحل ثبت نام در تجارت اول

مرحله دوم: خرید سرویس پنل پیام کوتاه

مرحله سوم: ارسال مدارک شناسایی

مرحله چهارم: بررسی مدارک و تائیدیه تجارت اول

 

وضعیت سرویس

وضعیت سرویس شامل دو نمودار پیام های کوتاه ارسالی در ماه های گذشته و در 30 روز گذشته می باشد. با توجه به این نمودارها می توانید تعداد ارسال گروهی پیامک را در زمان مشخص و به طور کلی بررسی نمایید.




ارسال ساده

در پنل پیامک تجارت اول امکان ارسال پیام به صورت ساده و گروهی فراهم آمده است. با انتخاب ارسال ساده شما با تعیین خط ارسال مدنظر خود، درج متن پیامک و شماره تماس به طوری که هر یک از مخاطبان در سطری جداگانه درج شوند، قادر به ارسال پیامک به صورت دستی و ساده می باشید.


ارسال گروهی


ارسال گروهی جدید:

همانند تصویر ذیل با کلیک بر روی دکمه سبز رنگ ارسال گروهی جدید در صفحه ارسال گروهی وارد صفحه "ثبت/ ویرایش ارسال گروهی" می شوید که انجام3 گام ساده زیر جهت ارسال ضروریست:


گام اول - اطلاعات پیام

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، در این گام می توانید یک عنوان دلخواه برای پیام تبلیغاتی انتخاب و همچنین خط فرستنده پیام را تعیین نمایید. همچنین این امکان برای شما فراهم آمده است که با کلیک بر روی عبارت "آیا می خواهید خط اختصاصی داشته باشید؟" میتوانید جهت اختصاص خط جدیدی که قابلیت دریافت پیام نیز دارد، اقدام نمایید.

امکان انتخاب هریک از گزینه های "همین الان" و"دارای برنامه زمان بندی" برای کاربران وجود دارد که با انتخاب آن ها مشخص می نمایید که ارسال اکنون انجام شود و یا در صورت لزوم آن را تا تاریخ و یا زمان مورد نظر به تعویق بیاندازید.

 

گام دوم - محتوای پیام

در این گام محتوای پیام کوتاه خود را می توانید تعیین کنید. در این نوع ارسال علاوه بر متن ساده می توانید از متن هوشمند نیز جهت ارسال پیام بهره مند گردید. به طور مثال برای جلب توجه مخاطبین هدف خود میتوانید از پارامتر هوشمند نام، عنوان کامل رسمی و ... استفاده نمایید تا برای هریک از مخاطبین پیامک شخصی سازی شود و هریک در پیامک دریافتی نام و ... خود را مشاهده نمایند.

 

همانند تصویر فوق، 1عداد زیر صفحه تعداد کاراکترهای موجود و تعداد پیام هایی که نیاز است تا پیام ارسال شود را نشان می دهد.

 

گام سوم- انتخاب مخاطبان

پس از تعیین محتوای پیام، نوبت به تعیین مخاطبان می رسد. با توجه به گزینه های این گام می توانید مخاطبان خود را به روش های زیر اضافه نمایید. نتیجه انتخاب شما در لیست ارسال پایین صفحه نمایش داده می شود.

با استفاده از گزینه های این قسمت می توانید مخاطبان را به لیست ارسال اضافه کنید.

1.  درج از دسته بندی مشاغل

با کلیک بر روی این گزینه، صفحه درج از دسته بندی شرکت ها نمایش داده می شود. در این صفحه شما با دسترسی به بانک مشاغل کشوری تجارت اول امکان ارسال پیامک به هریک از دسته بندی های شما فراهم می شود و با کلیک بر روی گزینه "انتخاب"  کسب و کارهای مرتبط با آن حوزه فعالیت را جهت ارسال پیامک انتخاب می نمایید.

همانطور که در تصویر زیر مشخص است، با انتخاب هر یک از دسته بندی ها تعداد کل اعضای گروه به تفکیک اعضایی که دارای آدرس پست الکترونیک و یا شماره موبایل می باشند، در انتهای صفحه به رنگ سبز نمایش داده خواهد شد. در این بخش شما با وارد نمودن تعداد مخاطبین دارای شماره موبایل در کادر مربوطه و کلیک بر روی دکمه انتخاب، مخاطبین پیامک خود را تعیین می نمایید.

 

2.  درج از گروه های هدف من

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می فرمایید، با توجه به دسته بندی های صورت گرفته برای گروه های هدف در بخش "مخاطبین" داشبورد فروش خود، به گروه های هدف از قبل تعیین شده جهت ارسال پیامک دسترسی می یابید.

 

3.  درج از دسته بندی مشتریان من

پس از دسته بندی مشتریان در بخش "دسته بندی مخاطبان"، امکان ارسال گروهی پیامک به هر دسته از آن ها فراهم می آید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید، در بخش "تبلیغات و ارتباط با مشتری" داشبورد فروش، با انتخاب "مخاطبان" امکان دسترسی به فهرست مخاطبان، افزودن و یا حذف مخاطب، دسته بندی آنها و ... فراهم می آید. بنابراین جهت مشاهده و ویرایش دسته بندی مشتریان پس از ورود به بخش "دسته بندی مخاطبان" ضمن بهره مندی از امکان افزودن دسته جدید، امکان ویرایش و حذف دسته های موجود نیز فراهم گردیده است. همچنین می توانید اطلاعات مشتریان را به صورت فایل اکسل به هر دسته بیافزایید و یا اطلاعات مخاطبان را به این صورت دریافت نمایید.



4.  درج از میان شرکت ها و مشتریان من

امکان انتخاب از میان هر سه دسته پیشین (شرکت های عضو تجارت اول، گروه ها و مشتریان) فراهم می آید و می توانید به هرکدام از مخاطبین در این سه دسته پیام ارسال نمایید.

 

5.  درج دستی

همانند تصویر زیر در این بخش، شماره تماس مدنظر را به صورت دستی وارد می نمایید. توجه کنید که شماره هر مخاطب در سطری جداگانه درج گردد.

 

6.  درج شماره اتفاقی و سریال

با انتخاب این گزینه همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، می توانید به صورت تصادفی از میان بازه ای تعیین شده از شماره ها، ارسال انجام دهید.

 

7.  درج از فایل اکسل

در این حالت دو گزینه ساده و پیشرفته موجود می باشد.

با انتخاب درج ساده تنها یک ستون شماره تماس ها قابل درج می باشد و پارامترهای هوشمند درج نمی شوند. پس از وارد نمودن اطلاعات تماس مخاطبان، فایل اکسل مورد نظر را بارگذاری و پس از انتخاب دکمه "دریافت اطلاعات"، بر روی گزینه "تایید" کلیک نمایید.

در صورتی که در متن پیامک خود از پارامتر های هوشمند استفاده نمایید، با انتخاب گزینه پیشرفته و دریافت فایل نمونه، علاوه بر اطلاعات تماس مخاطبان، پارامترهای هوشمند مد نظر خود را نیز وارد این فایل اکسل می نمایید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، در صورتی که در متن پیامک به هر یک از پارامتر های هوشمند موجود در فایل اکسل نیازمندید، برای هر یک از مخاطبین ستون های مربوطه را در فایل نمونه تکمیل نمایید. به طور مثال اگر از پارامتر هوشمند "عنوان کامل رسمی" در متن پیامک استفاده نمایید، نیاز به تکمیل ستون “ManagerFullOfficialName” برای مخاطبان می باشد. در آخرین مرحله، فایل اکسل مدنظر را انتخاب و بارگذاری می کنید.

8.  بانک های خاص

به سه دسته بانک موبایل پزشکان، مدیران و مناطق پستی تقسیم می گردند. که با انتخاب هر یک از گزینه های "شامل این شماره باشد" و "با این شماره پایان یابد و یا شروع شود" انتخاب می شوند. به طور مثال در صورتی که در بانک موبایل پزشکان بخش "غدد" را انتخاب نمایید، تعداد  موبایل ثبت شده در این دسته نمایش داده می شود. با وارد نمودن تعداد موبایل و کلیک بر روی گزینه "انتخاب"، مخاطبان خود را جهت ارسال پیام انتخاب می نمایید.

9.  مناطق پستی

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید، در صفحه باز شده، روی نقشه تعیین می نمایید که به کدام مناطق پستی ارسال صورت گیرد. و از فیلتر های مورد نظر برای انتخاب از میان شماره های درج شده در هر منطقه پستی استفاده می نمایید.

 

فیلتر:

از فیلترهای سمت راست صفحه می توانید جهت فیلتر نمودن مخاطبین افزوده شده به جدول انتهای صفحه برای ارسال پیامک، استفاده نمایید. در نهایت با انتخاب گزینه "اجرا"، پیامک مشخص شده به مخاطبین مدنظر در زمان تعیین شده و... ارسال می گردد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید، پس از درج مخاطبان مورد نظرتان به هر یک از روش های فوق جهت ارسال پیامک، دکمه "اجرا" را انتخاب نمایید.

 

مدیریت ارسال های گروهی:

در این بخش لیستی از ارسال های گروهی قبلی در کادر پایین صفحه نمایش داده می شود. از همین قسمت می توانید تاریخ شروع دوره، تاریخ پایان و وضعیت برنامه را مشاهده نمایید و همچنین با کلیک بر روی مشاهده لیست ارسال، ویرایش و تحلیل نتایج، نمودارهای برنامه و نتایج ارسال را مشاهده کنید و یا درصورت تمایل برنامه مدنظر را حذف نمایید.

  

در این بخش برنامه هایی که وضعیت آن ها تمام شده است، قابلیت ویرایش ندارند و ویرایش تنها برای برنامه های دارای وضعیت تازه درج شده است.

همچنین می توان با تعیین عنوان برنامه و تاریخ اجرا و کلیک بر روی دکمه جستجو، لیست برنامه های اجرا شده در گذشته را بر اساس این پارامترها مشاهده نمود.

 

خبرنامه

برای ارسال پیام های هوشمند متنوع، در زمان های مختلف و با قابلیت عضویت و لغو عضویت برای مخاطبان، می توانید از خبرنامه استفاده کنید. در صفحه اول، می توان با تعیین تاریخ اجرا و زدن دکمه فیلتر، لیست برنامه های اجرا شده در گذشته را مشاهده کرد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، می توانید از میان لیست خبرنامه ها با توجه به عنوان و یا وضعیت عضویت نیز جستجو نمایید. اما برای اجرای یک برنامه جدید باید بر روی دکمه "خبرنامه جدید" در بالای صفحه کلیک کرده و با گذراندن چند گام ساده، برنامه را به راحتی اجرا کرد.


گام 1- اطلاعات خبرنامه

پس از تعیین خط ارسال پیام و عنوان مدنظر برای خبرنامه، می توانید کلیدواژه های عضویت و لغو عضویت تعریف کنید تا مخاطبان با ارسال این کلیدواژه ها، به ترتیب عضویت و لغو عضویت خود را نسبت به خبرنامه اعمال کنند. در نهایت با تعیین تاریخ شروع و پایان ارسال روزانه خبرنامه ها و ساعت ارسال، زمان ارسال پیام ها را تعیین نمایید.
با استفاده از دکمه "بررسی قابل دسترس بودن خط"  از در دسترس بودن خط اطمینان حاصل کنید.

توجه نمایید در صورتی که امکان عضویت در خبرنامه فعال باشد، باید خط مورد نظر در دسترس باشد، یعنی برنامه دیگری (مسابقه، نظر سنجی و ...) بر روی آن خط در بازه اجرای این برنامه فعال نباشد.


گام 2- محتوای خبرنامه

در این بخش شما می توانید در تاریخ های مشخص ارسال پیام داشته باشید همچنین امکان استفاده از پارامترهای هوشمند نظیر نام، عنوان کامل رسمی و ... موجود می باشد. جهت تعیین تاریخ های ارسال، می توانید از دکمه افزودن از لیست ارسال و یا افزودن دستی استفاده نمایید تا در بازه زمانی و ساعت تعیین شده در بخش قبل در این تاریخ ها ارسال انجام گیرد.

 

گام 3-مدیریت مخاطبان

این گام همانند گام انتخاب مخاطبان در ارسال گروهی می باشد که پیش از این توضیح داده شد.

لازم به ذکر است، این مخاطبان باید شامل پروفایل هایی باشند که شماره تلفن همراه در آن ها وجود داشته باشد.



رویداد

برای ارسال پیام هوشمند در زمانبندی مشخص، می توانید اقدام به ارسال رویداد نمایید. با بهره مندی از این امکان، شما می توانید در رویدادهایی همچون تاریخ تأسیس شرکت و... اقدام به ارسال پیامک نمایید. در صفحه اول می توان با تعیین تاریخ اجرا و زدن دکمه فیلتر، لیست رویدادهای اجرا شده در گذشته را مشاهده کرد. اما برای اجرای یک برنامه جدید باید بر روی دکمه "ایجاد رویداد جدید" در بالای صفحه کلیک کرده و با گذراندن چند گام ساده، برنامه را به راحتی اجرا نمود.

 

گام 1- اطلاعات رویداد

در این گام می توانید یک عنوان دلخواه برای رویداد تبلیغاتی خود انتخاب نمایید. همچنین فرستنده ی رویداد را در این گام مشخص می گردد.

 

گام 2- زمان اجرا

زمان بندی دوره ای- به صورت انتخابی از شکل های روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه تعیین شده و بر اساس کادر بازه اجرا می توان به دو صورت این بازه را تعیین کرد. یا شروع و پایان مورد نظر را تعیین کرد و یا تاریخ شروع و تعداد دفعات اجرا را معلوم نمود.

زمان بندی مناسبتی- به صورت انتخابی از تاریخ تاسیس شرکت/ تولد افراد و یا مدیریت اعیاد و مناسبت ها ، باید تاریخ شروع و پایان بازه اجرا را تعیین کرد.

زمان بندی پیشرفته- با انتخاب این گزینه، در گام بعد یک و یا چند تاریخ از روی تقویم مشخص می شود و سپس برای هر کدام از تاریخ های مورد نظر، متن مناسب نوشته می شود.


گام 3-محتوای پیام

توجـه نماییـد که در حالت تک متنی برای کلیه تاریـخ های انتخـابی فقط یک متن ارسـال می شود و در حالـت چند متنی می توانید برای هر تاریخ یک متن مشخص را ویرایش نمایید.

 

گام 4-مدیریت مخاطبان

این بخش در قسمت ارسال گروهی به طور کامل توضیح داده شد. این مخاطبان باید شامل پروفایل هایی باشند که شماره تلفن همراه در آن ها وجود داشته باشد.



نظرسنجی

در پنل پیامک تجارت اول امکان ارسال پیامک به طور گروهی در قالب نظرسنجی فراهم آمده است. با ورود به بخش نظر سنجی در داشبورد فروش وارد صفحه مدیریت نظرسنجی می شوید که لیستی از نظرسنجی های انجام شده را در پایین صفحه مشاهده می فرمایید. در این صفحه با انتخاب دکمه "ایجاد نظرسنجی جدید" طی نمودن گام های زیر ضروریست.

 

گام 1- اطلاعات نظرسنجی

پس از تعیین یک عنوان منحصر به فرد برای ثبت در لیست نظرسنجی ها، تعیین سوال نظر سنجی جهت دریافت اطلاعات از شرکت کنندگان ضروریست. در بخش "گزینه ها" با تعیین گزینه و متن آن، می توانید گزینه های موجود برای ارسال شرکت کنندگان نظرسنجی را تعریف نمایید و با تعیین حداکثر تعداد شرکت کنندگان قادر به ایجاد محدودیت در تعداد شرکت کنندگان خواهید بود.


گام2- نحوه اجرا

با تعیین تاریخ و زمان شروع و پایان بازه ارسال نظرسنجی و وارد نمودن خط ارسال، نحوه اجرای نظر سنجی را تعیین می نمایید.

توجه نمایید که در این نوع از ارسال داشتن خط جداگانه با قابلیت دریافت الزامی است، تا از طریق آن بتوان نظر مخاطبان را در بازه زمانی اجرای کمپین دریافت نمود، همچنین در بازه اجرا خط مورد استفاده اشغال می باشد.


گام3- تاییدیه

در این گام می توان برای شرکت کنندگان، پیام تاییدیه شرکت در نظرسنجی را ارسال نمود .

در بالای کادر، تیک ارسال پیام تاییدیه را فعال کنید تا امکان نوشتن متن در این گام برای شما فراهم شود. اینگونه می توانید طی پیامکی به شرکت کنندگان اطمینان دهید که پیام آنها را دریافت نموده اید.


گام 4- دعوت نامه

در این گام می توان برای مخاطبان، متن دعوت به شرکت در نظرسنجی را ارسال نمود .

در بالای کادر متن پیام، تیک ارسال دعوتنامه در تاریخ شروع نظرسنجی را فعال کنید تا امکان استفاده از متن هوشمند (به عنوان یکی از ویژگی های خاص ارسال پیام از طریق پنل پیامک تجارت اول) در این گام برای شما فراهم شود.


 

گام5- مخاطبین دعوت نامه

پس از آنکه در گام 4 متن پیام دعوت نامه را تعیین نمودید، در این گام باید مخاطبان دعوتنامه را همانگونه که در ارسال گروهی توضیح داده شد تعیین کنید.

این مخاطبان باید شامل پروفایل هایی باشند که شماره تلفن همراه در آن ها وجود داشته باشد .

توجه نمایید که هر برنامه حداقل باید یک مخاطب داشته باشد تا اجرا شود .

 


مسابقه

با ورود به صفحه مسابقه در داشبورد فروش، شما می توانید در صفحه باز شده لیستی از مسابقه های پیامکی را مشاهده نمایید و در صورت انتخاب دکمه "ایجاد مسابقه جدید" با طی نمودن گام های 1-5 مسابقه مدنظر خود را ثبت نمایید.

گام1-اطلاعات مسابقه

 در ابتدا با ثبت عنوان مسابقه، نامی که مسابقه مذکور در لیست مسابقه ها نمایش داده می شود را تعیین می نمایید. سپس با وارد نمودن سوال مسابقه، موضوع و سوال اصلی مسابقه را مشخص می نمایید.

در این بخش با تعیین گزینه ها و متن گزینه های مسابقه، گزینه های پیش فرض برای ارسال و انتخاب از سوی شرکت کنندگان را مشخص می نمایید.

با تعیین حداکثر تعداد شرکت کنندگان، تعداد آن ها را محدود می نمایید و همچنین تعداد برندگان را نیز تعیین می نمایید. بدین صورت با فعال نمودن گزینه انتخاب برنده از میان پاسخ های صحیح، نرم افزار به طور خودکار برنده مسابقه را از میان جوابهای صحیح انتخاب می نماید.


گام2- نحوه اجرا

با تعیین تاریخ و زمان شروع و پایان بازه ارسال مسابقه و وارد نمودن خط ارسال زمان بندی اجرای مسابقه را تعیین می نمایید.

توجه داشته باشید که در این نوع از ارسال داشتن خط جداگانه با قابلیت دریافت الزامی است، تا از طریق آن بتوان نظر مخاطبان را در بازه زمانی اجرای کمپین دریافت نمود ، در بازه اجرا خط مورد استفاده اشغال می باشد.


گام3- تاییدیه

در این گام می توان برای شرکت کنندگان، پیام تاییدیه شرکت در مسابقه را ارسال نمود.

در بالای کادر، تیک ارسال پیام تاییدیه را فعال کنید تا امکان نوشتن متن در این گام برای شما فراهم شود. اینگونه می توانید به شرکت کنندگان اطمینان دهید که پیام آنها را دریافت نموده اید.


گام4- دعوت نامه

در این گام می توان برای مخاطبان، متن دعوت به شرکت در مسابقه را ارسال نمود .

در بالای کادر متن هوشمند، "یک ارسال دعوتنامه در تاریخ شروع مسابقه" را فعال کنید تا امکان استفاده از متن هوشمند (به عنوان یکی از ویژگی های خاص تجارت اول) در این گام برای شما فراهم شود.

 

گام5- مخاطبین دعوت نامه

پس از آنکه در گام 4 متن پیام دعوت نامه را تعیین نمودید، در این گام باید مخاطبان دعوتنامه را همانگونه که در ارسال گروهی توضیح داده شد تعیین کنید.

این مخاطبان باید شامل پروفایل هایی باشند که شماره تلفن همراه در آن ها وجود داشته باشد. توجه نمایید که هر برنامه حداقل باید یک مخاطب داشته باشد تا اجرا شود.


ربات پاسخگو

در صورتی که در داشبورد فروش خود بخش ارسال پیامک، ربات پاسخگو را جهت ارسال پیام برگزینید. لیستی از برنامه های اجرایی خود را مشاهده خواهید نمود. در صورت کلیک بر روی گزینه "ایجاد پاسخگو جدید" در ابتدای صفحه، گذراندن گام های زیر ضروریست.

 

گام1- اطلاعات پاسخگو

با تعیین یک عنوان برای ربات پاسخگوی خود، ربات شما با این عنوان در لیست پاسخگوها نمایش داده خواهد شد. در بخش "عنوان جدید"، شما قادر به افزودن گزینه ای جدید خواهید بود به طوری که با تعیین شماره و متن برای آن، گزینه منتخب و ارسالی از سوی شرکت کنندگان را تعریف می نمایید. با تعریف پاسخ های مناسب برای هر گزینه متن لازم جهت ارسال در پاسخ به آن را تعیین می نمایید.

با زدن تیک ارسال پیام پیش فرض، می توان برای آن دسته از شرکت کنندگان که پیام دریافتی از سوی آنها در میان هیچکدام از کلیدواژه ها نباشد، یک پیام پیش فرض را طراحی کرد.

 

گام2- نحوه اجرا

با تعیین تاریخ و زمان شروع و پایان بازه ارسال مسابقه و وارد نمودن خط ارسال زمان بندی اجرای مسابقه را تعیین می نمایید.

توجه داشته باشید که در این نوع از ارسال داشتن خط جداگانه با قابلیت دریافت الزامی است، تا از طریق آن بتوان نظر مخاطبان را در بازه زمانی اجرای کمپین دریافت نمود، همچنین در بازه اجرا خط مورد استفاده اشغال می باشد.



گام3- دعوت نامه

در این گام در صورت نیاز می توانید برای آغاز به کار پاسخگوی خودکار، دعوت نامه تعیین و به مخاطبان دلخواه ارسال کنید تا از امکانات آن مطلع گردند.

در بالای کادر متن هوشمند ، تیک ارسال دعوت نامه را فعال کنید تا امکان استفاده از متن هوشمند (به عنوان یکی از ویژگی های خاص تجارت اول) در این گام برای شما فراهم شود. با فعال شدن متن، به طور پیش فرض عنوان و محتوای پاسخگو نمایان می شود که قابل ویرایش است.

  

در نهایت، پس از تکمیل مراحل فوق گزینه ثبت را انتخاب نمایید.



صندوق ارسال

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید، می توان تمام پیام هایی که در قالب برنامه های مختلف به مخاطبان ارسال شده یا در حال ارسال است مشاهده نمود. در بخش جستجوی بالای صفحه، می توان نمایش این پیام ها را بر اساس پارامترهای مختلفی از قبیل خطی که برای ارسال پیام استفاده شده است، تاریخ ارسال یا وضعیت پیام محدود نمود. همچنین می توان وضعیت ارسال و تحویل پیام ها را مشاهده نمود.

توجه نمایید در صورتی که برنامه ای که اجرا نموده اید نظرسنجی، مسابقه و یا پاسخگو باشد اگر پیامی به شما ارسال شده باشد در قسمت دنبال شده می توانید آن را مشاهده نمایید.



صندوق دریافت

در این پنجره تمام پیام کوتاه هایی که پس از اجرای برنامه های مختلف به شماره شما ارسال شده است، نمایش داده می شود. شماره خط، ارسال کننده و همچنین تاریخ ارسال نمایش داده می شود. همچنین می توان از طریق باکس جستجو لیست پیام ها را با فاکتورهایی مانند تاریخ دریافت و یا بازه ای بین دو تاریخ محدود نمود.

برای دیدن متن ارسال شده بر روی لینک نمایش در روبروی هر سطر کلیک نمایید.

 



ورود به حساب کاربری




پست قبلی
پنل کاربری
پست بعدی
پنل ارسال ایمیل

نظرات کاربران

نظر خود را ارسال کنید

تصویر امنیتی
کد فوق را در فیلد زیر را وارد نمایید

ارسال نظر