رشد تجارت الکترونیک B2B طی پنج سال آینده
طبق پیش بینی ها، صنعتB2B  که توسط مبادله کالاها، به اشتراک گذاری اطلاعات و ارائه خدمات در میان کسب و کارها شناخته می شود رو به رشد و توسعه می باشد. بر اساس آخرین اخبار و تحقیقات انجام شده در این حوزه طرح های امیدوار کننده ای برای تجارت الکترونیک بنگاه های معاملاتی در جهان و پیش بینی شرایطی سودمند برای بازاریابان این صنعت و تامین کنندگان به ارمغان آورده است.
ادامه مطلب
چهارشنبه, 22 فروردین,1397
فروش آنلاین

با توجه به اینکه افزایش فروش و دستیابی به حداکثر سود، هدف اصلی تمامی کسب و کارهاست، با انتخاب روش فروش آنلاین در تجارت اول از امنیت در معاملات و سایر مزایای آن در این راستا بهره مند می گردید. در هنگام درج محصول و یا ویرایش محصولات موجود (طبق آنچه در آموزش دوم گفته شد) با توجه به روش فروشی که در بخش "مدیریت فروش محصولات" برگزیده اید، امکان فروش آنلاین، سفارش گیری و یا هر دو گزینه برای شما فراهم می گردد. در این آموزش توضیحات لازم در خصوص نحوه صحیح فروش آنلاین در تجارت اول عنوان گردیده است.


ادامه مطلب
ﺳﻪشنبه, 03 بهمن,1396
نسل جدید فروشگاه های آفلاین
تکنولوژی موجود در فروشگاه خواروبار فروشی کوچک و جدید آمازون که روز دوشنبه در مرکز شهر سیاتل افتتاح شده است، تجربه خریدی منحصر به فرد، بدون محلی برای پرداخت پول و بررسی کالاهای خریداری شده را امکان پذیر نموده است.
ادامه مطلب
پنج مزیت خرید عمده از طریق اینترنت

دست یابی به بخشی از منافع حاصل از صرفه جویی به مقیاس(Economies of Scale)  بواسطه خرید انبوه حاصل می شود. به طور کلی خرید انبوه به منزله خرید در حجم بالا برای کاهش در هزینه ها و افزایش سود خریدار می باشد. با خرید عمده محصولات و مواد اولیه مورد نیاز می توان علاوه بر صرفه جویی در زمان، به سود قابل توجهی دست یافت، بنابراین بکارگیری شکلی صحیح از خرید عمده از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 


ادامه مطلب
اهمیت امنیت در معاملات تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک موجب تحولی شگرف در روابط خریداران و فروشندگان گردیده و سهم عمده ای از تعاملات تجاری را به خود اختصاص داده است. تجارت به شکل آنلاین، زمینه ای را برای کسب و کارها فراهم آورده تا به سادگی به امر خرید و فروش در فروشگاه های آنلاین بپردازند، به طوری که در هیچ دوره ای از تاریخ انجام معاملات به سادگی حال حاضر نبوده است. در این مدل نوین از معاملات، جهت شکل گیری معامله ای مؤثر میان خریداران و فروشندگان به مفهوم مهمی به نام اعتماد نیاز است كه پایه اساسی ارتباطات میان كسب و كارها بوده و يک فاكتور ضروری در ايجاد انگیزه جهت خريد در فضای اينترنت می باشد. به منظور افزايش اعتماد به تکنولوژی های مورد استفاده در فرایند خرید و فروش آنلاین، امنیت در استفاده از اين تکنولوژی ها ضروری می باشد.


ادامه مطلب
RSS
12