شنبه, 01 اردیبهشت,1397
فروش به روش سفارش گیری

با فراهم آمدن بستر مناسب برای فروش آنلاین، سفارش گیری و استعلام قیمت در وب سایت تجارت اول، امکان فروش عمده برای تامین کنندگان، در نهایت سهولت و امنیت ایجاد شده است. هدف از این آموزش معرفی قابلیت سفارش گیری، مراحل آن و تمامی نکات مورد نیاز در این روش می باشد، تامین کنندگان سراسر کشور در پایان این آموزش قادر به فروش محصولات خود به صورت انبوه به روش سفارش گیری خواهند بود و از مزایای این روش بهره مند می گردند.


ادامه مطلب
نحوه ثبت سفارشات عمده در بازار معاملات

معاملات بین بنگاهی (B2B)، به شیوه ای از معاملات اشاره دارد که در آن بنگاه های تجاری عموماً جهت تأمین مواد اولیه مورد نیازشان در حجم انبوه، به انجام معاملات با سایر بنگاه ها می پردازند. با تأمین نیازها به طور انبوه و مستقیم از تامین کنندگان می توانید با بهره مندی از تخفیفات خرید در حجم خرید انبوه، در هزینه های خود صرفه جویی نمایید زیرا تامین کنندگان این کاهش قیمت را با فروش عمده و در نتیجه کاهش زمان نگهداری محصولات نزد خود جبران می نمایند.


ادامه مطلب
ایجاد بخش های اختصاصی در ویترین

از نگاه مشتریان یک وجه تمایز تامین کنندگان مختلف جهت انتخاب محصولات مورد نظرشان، طراحی صفحات اختصاصی آنها به منظور آگاهی هر چه بیشتر مشتریان می باشد. بدین منظور تجارت اول قابلیت های منحصر به فردی را در اختیار تامین کنندگان سراسر کشور قرار داده است که کسب و کارها می توانند باکس های متفاوتی شامل : جدیدترین محصولات، دسته بندی محصولات، اخبار، گالری، مقاله و ... در صفحات اختصاصی خود ایجاد نمایید. این قابلیت به دو شیوه امکان پذیر می باشد.


ادامه مطلب
یکشنبه, 20 اسفند,1396
مدیریت قیمت گذاری محصولات

علاوه بر تکمیل تنظیمات عمومی جهت افزودن محصول جدید (طبق اصولی که در آموزش اول مطرح شد) نیاز به تکمیل تنظیمات فروش محصول همچون قیمت و چگونگی تحویل محصول، تخفیفات و ... وجود دارد. پس از تکمیل تنظیمات عمومی و انتخاب دکمه ذخیره و ادامه در انتهای صفحه، وارد صفحه جدیدی می گردید. در این صفحه نیاز به تکمیل اطلاعات مرتبط با فروش محصولات می باشد. در پایان این آموزش محصول شما با تمامی جزییات قیمت، نحوه تحویل و... جهت مشاهده به کاربران نمایش داده می شود.


ادامه مطلب
7 نکته برای درج تصاویر محصول قدرتمند

تصاویر محصول بخش مهمی از تجارت الکترونیک می باشد. از آنجا که آنها ارتباطی مؤثر میان مشتریان و محصولات فراهم می آورند، می توانند یک کسب و کار فعال در حوزه تجارت الکترونیک را رونق بخشیده و یا از میان بردارند.


ادامه مطلب
RSS
12