حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 1 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 1 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 1 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 قطعه
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 قطعه
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 1 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت
حداقل سفارش 100 متر مربع
تماس جهت قیمت

اطلاعات تماس

  برای مشاهده اطلاعات تماس وارد سایت شوید.

وب سایت
www.zafartile.com
تلفن
035-32321151~2
فکس
035-32321153
آدرس

شرکت: ایران-یزد-میبد-خیابان امام خمینی - ساختمان بانک صادرات مرکزی - واحد 2

درباره

خط مشی بازرگانی ظفر بازرگانی ظفر یکی از بزرگترین و گسترده ترین شبکه های توزیع کاشی و سرامیک با بیش از 10 سال تجربه کاری و به پشتوانه کادری مجرب و متخصص آماده همکاری با کلیه فروشندگان ، پیمانکاران و فعالان بخش ساختمان در سراسر کشور می باشد . این مجموعه در راستای افزایش موفقیت خود و رضایتمندی مشتریان ، خط مشی کیفی خود را اینچنین اعلام می نماید: 1- توجه به گستردگی و به روز رسانی اطلاعات و همچنین آگاهی علمی از روند تولید و توزیع در جهت ارائه محصولاتی مرغوب ، متنوع ، متناسب با نیاز ، سلیقه، توان اقتصادی و شراط اقلیمی متقاضیان. 2- برنامه ریزی برای افزایش رضایتمندی مشتریان با ایجاد و ارتباط مناسب و مستمر و اثر بخش با آنان با ارائه سرویس های مشاوره ای حضوری و غیرحضوری و پشتیبانی پس از فروش 3- دریافت سفارشات ، ترتیب بارگیری ، تخلیه و بیمه نامه محصول از مبدا به مقصد در راستای به حداقل رسانی ضایعات محصول حین حمل و کاهش هزینه های حمل و نقل کالا. 4- تلاش در جهت توسعه کمی و کیفی محصولات ارائه شده توسط شرکت های مربوطه و درخواست طرح های منحصر به فرد مورد نظر مشتری 5- چابک سازی فرآیند های کلیدی ( تامین فروش و خدمات پس از فروش) 6- در نظر گرفتن خواسته های مشتریان به عنوان اولیت سازمان و تسهیل و رسیدگی به شکایات مشتریان جهت افزایش رضایت مندی آنان 7- توسعه و ارتقاع سطح مهارت و تخصص کارکنان با بهره گیری از دوره های آموزشی 8- مشارکت کارکنان با بکارگیری سیستمی ارزشی بر پایه ارزیابی دقیق عملکرد آنان 9- بهبود میزان فروش شرکت های مربوطه از طریق معرفی شرکت و محصولات در شبکه های داخلی و خارجی. پشتوانه موفقیت ما خدمت صادقانه ، احترام به حقوق و تکیه بر اعتماد مصرف کنندگان است . بدیهی است اجرای این تصمیمات، همراهی ، همفکری و همکاری افراد در تمامی سطوح سازمان را طلب می نماید . بنابر این کلیه کارکنان ملزم به اجرای وظایف محولّه در راستای شرح وظایف مربوطه می باشند. می بایست نام و آرم بازرگانی ظفر ضامن خدمات مناسب باشد. مدیریت بازرگانی ظفر محمدجواد وهابی میبدی

فروشندگان برگزیده

در حال ارسال اطلاعات...